من یک دختر خنده رو هستم یعنی نمی تونم خندم را جمع کنم تا یک نفر را می بینم رود لبخند روی لبم میاد حالا مشکل من اینه که وقتی با پسران هم صحبت می کنم لبخندم بر روی لبم است و انها فکر می کنند که من سبک هستم با توجه به این که من چادری هستم

به نظر خودم این که با یک اخم وایسم و با پسر ها حرف بزنم زشته و لبخند های منم از این لبخند دندان نما ها هست که یکی باد بهم بگه نیشت را ببند

البته من با هر پسری حرف نمی زنم فقط با همکلاسی هایم  استاد هام و پسران فامیل ولی برای همه این ها لبخند به لب دارم

ایا رفتار من درست است؟؟؟ یا باید اخم کنم و جدی برخورد کنم؟؟؟ من طرز برخورد درست با یک پسر را نمی دونم که خدایی نکرده پسر برداشت بد در مورد من نداشته باشد لطفا من را راهنمایی کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)