سلام

میخواستم یکم درباره مرد های ترکمن بدونم. کلا ترکمن ها آداب و اخلاقیات خاصی دارن؟ برخوردشون با خانمشون چطوره ؟ برا ازدواج خوبن؟ مراسماتشون چی؟ کار خاصی میکنن؟

من خودم بختیاری ام . میدونم باما تفاوت زیادی دارن اما کلا چیزی درباره شون نمیدونم میخوام قبل از اینکه موضوع رو به خانوداه ام بگم خودم اول درباره اش یه تصمیم کلی بگیرم . خودشون خیلی با ایمانن و وضع مالیشون هم خیلی خوبه ، شیعه هم هستن .


پیشنهاد:

قراره عروس تبریز بشم

رسم و رسومات آذری ها در مورد ازدواج چیه ؟

من خواستگاری دارم که آذری زبان هستن

من آذری هستم ، آیا با یک مرد کرد به مشکل بر می خورم؟

چرا میگن از ترک ها دختر بگیرید ولی بهشون دختر ندید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)