سلام

من یه دختر بین ١۵ تا ٢٠ سال هستم و خیلی خیلی به دیگرا وابسته هستم دوستم بهم دروغ گفته بود بخشیدمش ولی باز خودش قهر کرد و حدودا سه ماه کامل طول کشید تا فراموشش کنم .

الان هم تنها خواهرم که از خودم بزرگتر با یکی از اقوام که حتی بهش فکر نکرده بودم نامزد کرده اونم در عرض فقط یک هفته من خیلی شوکه شدم و فکر کنم از وابستگی زیاد به خواهرم به دامادمون حسودیم میشه .

الان حتی میتونم خفش کنم و علاوه بر این ، این خواستگاری موقع امتحان ها شد و کل درس من بهم خورده . رو درس حساسم و خونه هم به نظرم سوت و کوره و دچار روزمرگی هم شدم .

به نظرتون چه طور این حسادت و حس روزمرگیمو ازبین ببرم و به زندگی امیدوار شم و سریع وابسته نشم ؟!

لطفا راهنمایی کنید

ممنون


مرتبط :


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)