سلام
یه مشکلی دارم که نمیتونم جایی مطرح کنم
25 ساله هستم و یک سالی میشه که ازدواج کردیم.همسرم باردار هستش.متوجه شدیم بچه ما دختره.از همه عذر میخوام ولی خیلی خیلی ناراحت هستم.به خاطر خانمم چیزی جلوش نمیگم.

ولی تو دوران نامزدی همش بهش میگفتم که دوست دارم بچه ما پسر بشه. من نمیخوام ناشکری کنم ولی دلایل خودم و دارم. به روی خودم نمیارم ولی همسرم میدونه ناراحت هستم.

چند شب پیش از خواب بیدار شدم دیدم داره تو آشپزخونه گریه میکنه.از اینکه من ناراحت هستم خیلی رنج میکشه ولی دست خودم نیست. یه کمکی بهم کنید. خواهشا بدون بغض جواب بدید چون گفتم منم دلایل خودم و دارم.


مرتبط:

چه خوب فرزندانی هستند دختران

جنسیت بچه را والدین می تونن انتخاب کنند؟

جنسیت یک بچه به پدر بستگی داره یا مادر؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)