سلام
من به طور سنتی برای ازدواج با 5 6 دختر برای آشنایی قرار گذاشتم. هیچ کدوم جور نشده. این وسط یه سوالی برام پیش اومده.  آیا شما در جلسه اشنایی یا در ادامه اون به نحوی از دختر خانوم سوال میکنید که ایا رابطه ایی قبل ازدواج داشته یا نه؟ البته منظورم از رابطه یه رابطه دوستی در هر سطحی هستش.

برای من که تا سن 28 سالگی بدون هیچ رابطه ایی زندگی کردم اصلا قابل هضم نیست که همسر آیندم قبلا با یکی رابطه عاطفی داشته بوده باشه یا اینکه بدتر ... از طرفی هم اهل پلیس بازی و اینا نیستم. فقط دلم میخاد خودش از ته دل یه بار بهم بگه و بهش اعتماد کنم همین.

تو یکی از جلسات دختره گفت این بی عدالتیه که که یه دختری که با کسی نبوده نصیب پسری بشه که قبلا رابطه داشته. حرفش خیلی به دلم نشست. حیف که شهر دیگه بودن ... من 28 سالمه . تیپ و درامد خوبی دارم. با در نظر گرفتن دوره دکتری الان 9 ساله تو محیط دانشگاهم.

اینو گفتم که بگم همه جوره امکان داشتن رابطه رو داشتم  ولی از وقتی یادم میاد حتی از مهمونیای خونوادگی زدم و سرم تو کتابها و کارهای شرکت خودم بوده... الان برام زور داره حتی تصور کنم دختر اینده زندگی من قبلا به کسی گفته باشه عشقم .

حالا آیا من وسواس فکری گرفتم یا حقمه که بپرسم؟

انکه از ته دل یکی بگه با کسی نبوده برام کافیه، ایا به نظرتون الان این صداقت تو دخترا هست؟ راستی دخترا یا پسرایی که قبلا دوست شدن، ایا اگه رک این سوال ازشون پرسیده بشه و طرف بگه واقعا براش خیلی مهمه، وجدانشون راضی میشه دروغ بگن، حتی اگه اون فرد فرد ایده آلشون باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)