سلام

من یه دختر زیر 25 سال هستم. فارغ التحصیل یه رشته مهندسی ... . سوالم در مورد رشته پرستاریه ( دانشگاه آزاد ) .

1--- بچه های پرستاری یا بچه هایی که ترم های اول  هستن یا فعلا دانشجو هستن لطف کنن بگن شهریه پرستاری آزاد ترم های اول و دوم حدودا چقدر میشه مبلغ بگین بچه ها...

2--- برا من که رشتم ریاضی بوده و معدل دیپلمم  خیلی بد بوده به نظرتون قبول شدنم احتمالش چقدره؟

3--- اینکه میگن از ترم 5 میتونی مشغول به کار بشی خواستم بدونم حقوقش چقدره مبلغ حقوق رو بگید؟ چون من شهریه رو واقعا نمیتونم بدم و به کار شدیدا نیاز دارم .

خواهش میکنم بچه ها هر کدوم از خودتون یا اطرافیانتون اطلاعی در این زمینه ها دارید برام بگید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته پرستاری از مطالب زیر بازدید بفرمائید :

برای قبولی در رشته پرستاری چقدر باید درس خوند ؟

نظرم در مورد رشته پرستاری آزاد درسته ؟

برای یک دانشجوی پرستاری چه توصیه ای دارید ؟

فارغ التحصیلان روانشناسی عمومی می تونن آزمون ارشد روان پرستاری بدن ؟

از الان دارم تبعیض بین پزشکی و پرستاری رو میبینم.

بهم گفتند که پرستارها مناسب ازدواج نیستند

پرستارم ، بعد از ازدواج رفتار شوهرم سرد شده، چکار کنم ؟

چطور می تونم یه پرستار موفق باشم ؟

محاسن و معایب زندگی مشترک با یه خانم پرستار

حقیقت داره پرستارها با سه روز کار در هفته 4.5 حقوق میگیرن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)