سلام

من آقای 25 ساله هستم که همسرم یکماه دیگه زایمان داره . و من برای اولین بار میخوام طعم شیرین پدر بودن را بچشم . اما یه مشکلی هست همسرم میخواد زایمان در آب بشه  و من کنارش باشم اما من بشدت میترسم .

من طاقت گریه و درد کشیدن یه غریبه را ندارم چه برسه همسرم باشه که  از همه همه دنیا برام عزیز تره.

هیچ جوهر طاقت ندارم اینجوری اذیت بشه میخوام راضیش کنم سزارین بشه . بخدا از دلشوره یکماه دیگه چند وقتیه دلم بکار نیست . نمیتونم باهاش حرف بزنم . نمیخوام استرس پیدا کنه این 8 ماهه در آرامش کامل بوده .

چیکار کنم احساس میکنم خودش هم اضطراب داره اما ابراز نمیکنه از بس خانومه همسرم.

راهنمایی کنین


مرتبط:

آقایون به نظرتون زایمان طبیعی بهتره یا سزارین؟

زایمان طبیعی باعث کم شدن لذت رابطه ی جنسی میشه؟

من خیلی از زایمان طبیعی میترسم

بعد از زایمان، به نظر میرسه خانمم از لحاظ جنسی سرد شده

افسردگی پس از زایمان گرفتم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)