سلام

از وقتی دخترم دنیا اومده، رابطه من و شوهرم کم رنگ شده. حتی شده ده روز یه بار هم کاری بهم نداشته باشیم. اصلا باهام حرف نمیزنه شوهرم. نمیگه بیا بریم بیرون مثلا با هم دور بزنیم. میبینه من همش خونم و نمیتونم با بچه شش ماهه زیاد بیرون برم. حرف هم میزنم باهاش محل نمیده و سرش تو گوشیه. به دخترم خیلی توجه میکنه ولی من انگار کسی نیستم تو خونه.

خدا رو شکر زندگیمون خوبه. ولی من همش فکر میکنم ازم سرد شده. راستی دو ماه پیش یک اتفاقی افتاد که کلا روحیه م رو باختم. همش زندگیمو با دیگران مقایسه میکنم. دست خودم نیست. حس میکنم من و شوهرم فقط هم خونه هستیم و عشق و محبت و حتی حرفی بین ما نیست.

دوران حاملگیم خیلی هوامو داشت شوهرم. ولی این چند ماهه بجای اینکه بیشتر هوامو داشته باشه انگار که ازم دورتر میشه. دلم خیلی پره. میدونم دوسم داره. ولی تا حالا یه بار نشده تو این چند ماه کنارم بشینه و باهام حرف بزنه. منظورم اینه نازمو بکشه و این حرفا. انگار که منم مثل خودش یه مردم ! با دوستاش بگو بخند داره ولی با زن خودش زورش میاد حرف بزنه.

دوستان کمکم کنین لطفا


مرتبط:

آقایون به نظرتون زایمان طبیعی بهتره یا سزارین؟

زایمان طبیعی باعث کم شدن لذت رابطه ی جنسی میشه؟

من خیلی از زایمان طبیعی میترسم

بعد از زایمان، به نظر میرسه خانمم از لحاظ جنسی سرد شده

میخوام همسرم رو راضی کنم که سزارین بشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)