سلام دوستان
لطفا اگه اطلاعی دارید در رابطه با  بازاریابی شبکه ای ( متفاوت است با شرکت های هرمی ) راهنماییم کنید:

من حدود چند ماه پیش دوستم بهم زنگ زد وراجب یه شغل پردامد باهام صحبت کرد بعد ها پرزنت شدم و اطلاعاتم کامل شد ثبت نام کردم... باید بگم  این شرکت مجوز قانونی  از وزارت صنعت و معدن  داره و شماره ثبت و کد و ... هم داره

محصولات این شرکت بی نظیر هستن و هر کی برده مشتری ثابت شده حتی عمه خودم و ....
اما بعد از ثبت نام رفتم که مطمئن بشم درامد این کار حلاله.... دیدم تو سایتی نوشته  رهبر حکم داده که درآمدش حرامه و از نظر شرعی مشکل داره .

به سایت اطمینان نکردم نامه کتبی دادم به مرجعم آیت الله مکارم شیرازی ایشون فرمودن بازیابی به صورت شبکه ای مشکل داره درامدش واکل مال با الباطل محسوب میشه .منم دیگه انصراف دادم باز بیکار نشستم خونه .
اما هر روز بهم زنگ میزنن از  شرکت و حتی دوستم که باز بیام شرکت و بی خیال این حرفا بشم و درامدش مشکلی نداره....

و هزار تا مدرک میارن که اگه کارشون مشکل داره و حرامه پس چرا وزارت صنعت و معدن بهشون مجوز داره؟؟... حالا من موندم کاری که درامدش حرامه پس چرا باید دولت بهش مجوز بده
لطفا راهنماییم کنید..ممنون از پاسخ های تک تک شما

الی 23

پیشنهاد:

می خوام بی خیال قبولی در پزشکی بشم و برم سراغ بازاریابی شبکه ای

درخواست اطلاعات در مورد بازاریابی شبکه ای

در مورد بازاریابی شبکه ای Qnet کیونت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)