سلام 

واقعا حالم خیلی بده همه ش دارم فکر میکنم که باید چیکار کنم، خسته شدم.

علاقه اولم کامپیوتر بود که دوست داشتم بخونم تو رویاهام هم این بود، بعد برم خارج توی اپل یا مایکروسافت کار کنم یا هم شرکت بازی سازی، بعدش بهم گفتن کامپیوتر آینده نداره هر کی خونده بیکاره. 

منم گفتم خب وافعا فایده ای پس نداره، درسته علاقه مهمه ولی با علاقه خالی نمیشه زندگی کرد،  پس رفتم سراغ علاقه دومم پزشکی که واقعا علاقه دارم، یعنی وقتی میرم بیمارستان و دانشجو ها رو تو رو پوس پزشکی میبینم مو های تنم سیخ میشه، انرژی میگیرم، روحیه میگرم، واقعا دوست دارم جای اون ها باشم.

سال اول کنکور اشتباه کردم، فقط کلاس رفتم اصلا وقت نمیشد خودم خونه بخونم که نشد و قبول نشدم و امسال سال دومم و داشتم میخوندم که یه دوستی اومد منو با کاری بنام بازرایابی شبکه ای آشنا کرد که خب اصلا به اینکار علاقه ای ندارم ولی کار زود بازده ای هستش و گفتن توی دو سال میشه به درآمد خیلی بالایی رسید.

از طرفی وضعیت مالی ما هم خوب نیست و مامان و بابام به زور دارن مخارج رو در میارن بخاطر همین مردد شدم که به بازاریابی شبکه ای فکر کنم و برم سراغش چون حتی پزشکی هم قبول بشم حداقل 5 الی 6 سال باز درآمدی در کار نیست تا یه پزشک عمومی بشم و تا اون موقع کی مرده کی زنده.

دوست دارم به مادرم کمک کنم، همین الانش چند تا مریضی داره که پول درمان شون رو نداریم و بخاطر همین خیلی ذهنم مشغوله که پزشکی رو ول کنم و برم سر اینکار، هر چه سریع تر یه پولی در بیارم، کمک کنم بهش که این جوری واقعا خودم هم شک دارم موفق بشم ولی رفتم شرکت شون و دوستم انواع و اقسام قول ها رو میداد که تو اگه بخوای و فقط حرف های منو گوش کنی قول میدم به درآمد های خیلی بالا برسی.

از یه طرف هم همه ش فشار روم بوده که پزشک بشم چون درسم خوب بود و البته خودم هم تقصیر دارم جو گیر شده بودم میگفتم من حتما پزشک میشم و این حرفم الکی نبود و واقعی بود بخاطر علاقه م و خیلی هم پارسال تلاش کردم ولی چون دیر شده بود جواب نداد 

حالا سوالم اینه؛ به نظرتون چیکار کنم؟، اینقدری که فکر کردم خسته شدم خیلی گیجم. 


پیشنهاد:

درخواست اطلاعات در مورد بازاریابی شبکه ای

اگه درآمد بازاریابی شبکه ای حرامه چرا بهشون مجوز میدن؟

در مورد بازاریابی شبکه ای Qnet کیونت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)