سلام  به  همه  دوستان .

من پسری 27 ساله هستم تحصیل کرده با شرایط خوب مالی و  خانوادگی . قصد ازدواج دارم ولی به  دلیل  یه  مشکلی  که  دارم  هنوز  نتونستم.  

به  خاطر  یه  عمل  جراحی  که قبلا  داشتم   روی   شکم  و  سینم  جای  بخیه  به  صورت  قرمز  و  برجسته  باقی  مونده .

احساس  بدی  بهم  میده  چه  برسه  به  دیگران !!!  نمیدونم  موقع  خواستگاری  چی باید  بگم  چون  دوست  ندارم  اول  زندگیمو  با  پنهان کاری  شروع  کنم.

دختری  را  که  خانوادم  نشون  کرده  بودن  را  سر  این  جریان از دست دادم  خیلی  حالم بده . من  خونه   و  ماشین  دارم   کشتی گیر بودم  و  از لحاظ ظاهری طبق  نظر دوستان خوش تیپ  و  چهارشونم. ولی  همش  از  روی  لباسه. حتی  استخرم  نمیرم.

پمادای  زیادی  زدم  ولی  فایده  نداشت. لیزرم  میگن  فایده  نداره. لطفا  خانوم  ها  بگن چه  حسی  نسبت  به  این  مساله  دارن  اگه  همچین  شرایطی  براشون  پیش  بیاد ؟

نظرشون  چیه؟  قابل  تحمله براشون ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)