سلام

من یک پسر طلبه 34 ساله هستم که الان 20 سال است  که از ورودم به کسوت روحانیت می گذره....

تحصیلات حوزوی ام را تا سطوح خارج فقه و اصول ( سطح  4 ) ادامه دادم و همزمان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری یکی از رشته های علوم انسانی در یک دانشگاه معروف از حیث علمی ادامه تحصیل دادم و در حال حاضر هم مدرس دانشگاه و در پست دولتی نسبتا خوبی مشغول به کار بوده و ملبس به لباس روحانیت هستم.

از نظر خانوادگی هم متاسفانه بخت با من یار نبود و 22 سال پیش پدر و مادرم از هم جدا شدند و من جز فرزندان طلاق محسوب شدم.

سوابق تحصیلی ام را برای خود ستایی ننوشتم، نوشتم تا بدانید که تا 34 سالگی بیکار نبودم و در حاضر هم مشغله هام زیاده اما مشکل من اینه که به خاطر ترافیک شدید شغلی و تحصیلی و شرایط خاص خانوادگی ( فرزند طلاق ) تقریبا رغبتی به ازدواج نداشتم برخلاف تمام دوستان هم لباسم که اکثرا در همان اوایل طلبگی ازدواج کردند و الان بچه هاشون حداقل 10 ساله هستند!؟!

و این موضوع باعث شده دید اطرافیان هم به من مشکوک بشه که نکنه حاجی یه نفر و داره و دم نمی زنه (منظورشان زن صیغه ایه ) در حالی خدای من شاهده که در این سال های طلبگی نه از نظر شرعی گناهی مرتکب شدم و نه از نظر عرفی خطایی !

فشار خانواده ام هم زیاد شده که چرا زن نمی گیری ؟!

خوب می خوام ازدواج کنم اما با شرایطی که براتون توضیح دادم چه موردی مناسب من هست منظورم اینه که چه خانوم هایی و در چه سنی و با چه تفکری حاضرن با من ازدواج کنند این برام خیلی مهمه که زندگی مشترک موفقی را داشته باشم چون فرزند طلاق هستم دلم نمی خواهد زندگی من هم دچار شکست بشه .

خواهش می کنم من را راهنمایی کنید ترجیحا خانم ها در رابطه با مورد مناسب من نظر بدن و لطفا دوستانی که در تهران یا شهر های نزدیک هستند بیشتر نظر بدهند چون من میخواهم در شهر خودم تهران ازدواج کنم .

علت مطرح کردن مشکلم در این وبلاگ به جهت داشتن جامعه آماری بالا در میان عامه مردم بود.

التماس دعا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج با طلبه (۱۰ مطلب مشابه)