سلام

یه دختر که تو خانواده ای به دنیا اومده که مشکل دارن چکار کنه ؟ منظورم اینه که وقتی یکی از اعضای خانواده یعنی پدر آدم وقتی ادم مشکل داریه دختر بدبخت باید چکار کنه ؟

چرا امید به زندگی تو ایران مخصوصا برای دخترهایی که تو یه خانواده ی فقیر و بی در و پیکر زندگی میکنن کمه ؟

ببینین من پدرم بازننشسته یه ارگان دولتیه  حقوق و مزایای خوبی هم داره اما بلد نیست استفاده کنه .

پولاش رو یا خرج نمیکنه یا بد خرجه از این که میبینم تو بین همکارهای بابام ما مثل گداها زندگی میکنیم خیلی بدم میاد و ناامید میشم  .

بابای من برای خانوادش هیچ ارزشی قائل نیست دیکتاتور به تمام معناست و خیلی هم بدبینه . بدبینش به کنار ای کاش یکم خوش خرج بود باور کنین تمام وسایل زندگیمون ناقص و کهنس.

اما بابام عین خیالش نمیاد و براش مهم نیست .  واقعا من افسرده شدم برای بابای من اصلا مهم نیست که من یه دختر با لباس کهنه و بدرد نخور تو اجتماع ظاهر بشم  .

از طرفی هم هر چقدر دنبال کار هم میگردم پیدا نمیشه لیسانس دارم چه فایده  اگر کاری هم باشه حتی کار گری کار خونه  انقدر بعد مسافت داره که هر چی در میاری باید بدی کرایه ماشین  .

واقعا از زندگی نا امیدم  همیشه میگن خدا روزی رسون چرا خدا روزی من رو تو دستای خسیس بابام گذاشته که من باید حسرت بخورم  .

همیشه احساس میکنم به خاطر  پول نداشتن  داغون داغون هستم  28 سالمه هیچ امیدی هم ندارم  . چکار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)