سلام دوستان خانواده برتری

من امسال کنکور دارم انسانی. 18 ساله کردستان

پست اخیر یه بنده خدا که قبول نشده بود فرهنگیان رو دیدم که واقعاً سخته و ناراحت شدم، گفتم که حالا خودم هم کنکور دارم و ذهنم درگیره پست بذارم. 

نظرتون چیه که برای خلاصی از سربازی و معافیت دائم یکی از دانشگاه های بورسیه رشته انسانی. از فضای نظامی متنفرم، پس دانشگاه های بورسیه نظامی اصلاً و ابداً نمیرم.  بعد دیدم دو تا دانشگاه قضایی و فرهنگیان بورسیه داره که نه من حقوق رو دوست دارم نه با اعلام قوه قضایی پارسال و امسال نیرو می پذیرن، حالا دلایلش رو نمی دونم.  

اومدم دیدم که یه فرهنگیان مونده که معافیت دائم میده. غیر فرهنگیان هیچ جا و هیچ جوره نظام وظیفه معافی نمی ده انگار دل و جیگر همه ما رو می خوان بکشن بیرون. تصمیم گرفتم که فرهنگیان رو انتخاب کنم. به هر حال 8 سال تعهد بهتر از دو سال سختی و بدبختی پادگانه که تا 20 سال دردش با آدم می مونه .



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)