سلام ،25 سالمه پسر هستم 
راستشو بخواین از نظر دیگران چهره ی زشتی دارم خودم هیچ مشکلی با چهرم ندارم و بخاطر سلامتیم از خدا شاکرم از نظر اعتقادی نماز خون هستم و اهل رفتن به مسجد هم هستم شاغل هستم تو یه خانواده مذهبی بزرگ شدم . همیشه حواسم به رفتار هام بوده و سمت دوست دختر نرفتم راست و حسینی بخاطر قیافم دختری سمتم نیومده باز هم از این نظر خدا رو شکر می کنم

ولی حالا که تقریبا شرایط ازدواجم داره جور میشه  و با خانواده و به طور کاملا سنتی چند بار جاهای مختلفی برای خواستگاری رفتیم و فقط جواب رد شنیدیم شاید بگین حتما دختره خیلی خوشگل بوده یا پولدار بوده اما اصلا اینطور نبود یکی از دختر ها طلبه بود یکی دانشجو  قیافه معمولی و سطح مالی متوسط رو به پایین ، حالا فکر کنم متوجه مشکلم شدین اره خدا منو زشت افریده تمام این دختر ها فقط به ظاهرم توجه کردند.

واقعا خیلی متاسف شدم از اون ادمهاییم نیستم که نا امید بشن و بگن حالا که اینطور شد میرم از راه نا مشروع یا .. نیازهامو رفع می کنم  اما چرا دختر ها انقدر ظاهر بین شدند .

جالبه که هر جا هم که خواستگاری رفتم کلی ادعای مذهب و دین داشتن . با این اوصاف شیطان وسوسم میکنه که کلا قید ازدواجو بزنم چون اصلا انگار دختری ازم خوشش نمیاد اینم بگم که وقتی رفته بودم خواستگاری اون خانم طلبه ایشون می گفت شرایطتون خوبه اما از رفتار هاش فهمیدم ازم خوشش نیومده و انگار از سر ناچاری چنین حرفهایی بهم میزنه و دیگه به مادرم گفتم بهشون زنگ نزنه .

بنظرتون حالا چکار کنم از خواستگاری رفتن کاملا  نا امید شدم . 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)