سلام.
من دخترم و 20 سالمه. مدتی هست که احساس میکنم میل جنسی در من کم شده. مثلا قبلا یه مدت کوتاهی بدون دونستن و آشنایی با خود ارضایی این کارو انجام میدادم اما وقتی فهمیدم در واقع چیه و گناه داره دیگه این کارو انجام ندادم .

مدتی بعد از اون دیگه حتی در من انگیزه ای برای اینکار وجود نداره و حتی بیشتر نسبت به مسائل جنسی حالت انزجار بهم دست میده تا لذت. و فکر میکنم نسبت که 2 یا 3 سال قبل میشه گفت میل جنسی در من از 10 به 3 رسیده. آیا اینا طبیعی هست یا من مشکل دارم یا سرد مزاجم؟

من از الآن خواستگار دارم و بخاطر موقعیت خوبی که دارم فکر کنم حداکثر تا یه سال دیگه ازدواج کنم. اما همیشه این ترس رو دارم که نتونم جوابگوی همسرم در آینده باشم یا زمانی که به این فکر میکنم که بعد از ازدواج وارد مسائل جنسی میشم و باید نیاز های همسرم رو تامین کنم بیشتر از ازدواج میترسم تا مشتاق.

ولی در عوض به شدت عاطفی هستم و ارضای نیاز عاطفی برام مهمه. مثلا زوج هایی که میگن ما هر شب یا یه شب در میون رابطه داریم آیا اینا دوران مجردی هم همین قدر داغ بودن یا نه و با قرار گرفتن در موقعیت و تحریک شدن این حس و کشش در اونا به وجود میاد و در واقع ازدواج و عشق این آتش رو در وجودشون شعله ور کرده؟

اگه میشه من رو از نگرانی در بیارید. (در ضمن تست مزاج هم دادم و نتیجه گرم و تر شد. ولی فکر کنم این تست ها ربطی به مزاج جنسی نداشته باشه)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)