سلام

این متن رو که نوشتم  به خاطر این بود که غیر از اینجا هیچ کسی رو ندارم که باهاش درد دل کنم  اگه هم تایید نشه اشکال نداره فقط خواستم  یه کم سبک  بشم از اول تا انتها رو با گریه مینویسم .

دختری هستم که تا الان پاک موندم دست هیچ پسری به من نخورده نه به خاطر اینکه ترس از آبرو داشتم چون خیلی راحت میتونستم بدون اینکه خانوادم بفهمن یا دوستانم . ولی خدا رو ناظر گرفتم به خاطر حجابم  نتونستم زیبایی هام رو نشون بدم چون گناهه و به خاطر حجابم خیلی ها گفتن چقدر تیپت زشته ولی من میتونستم ولی باز تحمل کردم به خاطر خدا نذاشتم حتی یه تصویر بد از ذهنم رد بشه. خیلی وقتها نیاز جنسی و عاطفی ام شدید میشه ولی سختی کشیدم و نگه داشتم خودمو.

هیچ وقت هم نگفتم چرا پسری به من ابراز علاقه نکرده  وقتی دلش نخواد به زور که نمیشه فقط یه خواستگار داشتم که اونم یه نفر که قول ازدواج به خونوادم داده بودن به خاطر اونها رد کردم و بعد هم اون خونواده گفتن که حقیقتش چون قدت کوتاهه نمیخوایم .

خوش به حال شما پسرا هر وقت اراده کنید ازدواج میکنید ولی یکی مثل من که دخترم هر روز تو جامعه علاوه بر دردی که میکشم به خاطر فشار جنسی و عاطفی درد نگاه مردم هم دارم .

هیچ وقت نگید دختری که حجاب داره یا با هیچ پسری نبوده دلیل بر پاکیش نیست بخدا هست بخدا من و امثال من هم میتونستیم برا چند ساعت  یا چند روز یا چند هفته و ماه و سال این حس لذت جنسی رو تجربه کنیم بخدا پا گذاشتیم رو نفسمون.

دخترها خیلی دردشون سنگینتره چون  عاطفی هستن چون خیلی چیزا رو به خاطر کم رویی پنهون میکنن چون خیلی آسیب پذیرن .

بعضی وقت ها از فشار جنسی زیاد تا صبح بیدارم و واقعا درد میکشم نمیدونم اینها چقدر پاداش داره آیا ما هم بالاخره اگه تو این دنیا نتونستیم پاداشمون رو بگیریم تو اون دنیا خدا پاداشش رو بهمون میده؟

خیلی سخته وقتی میبینم پسرای اقواممون یه جور دیگه بهم نگاه میکنن یه جوری که انگار سنم رفته بالا و دارن تحقیرم میکنن یا فکر میکنن اگه چند کلام حرف معمولی بزنم حتما میخوام تورشون کنم دیگه سخت شده تحملش از هر جهت ولی صبر میکنم .

خدا رو شکر که مرگی هم هست تا یه روز تموم بشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)