سلام
من 28 سال سن دارم و فارغ التحصیل ارشد شریف هستم. از سال اول دانشگاه هم کار کردم و یک خونه ی کوچیک و یک ماشین معمولی دارم که فکر میکنم برای شروع زندگی مشترک مناسب باشه. اخیرا یکی از دختران فامیل غیر مستقیم به من ابراز علاقه کردن. من هم از این خانوم خوشم میاد و میتونم به عنوان یک گزینه ی ازدواج بهشون فکر کنم اما هنوز هیچ جوابی بهشون ندادم و حتی بهشون نگفتم که من هم علاقه مند هستم بهشون.

من در خانواده ی مسلمان به دنیا اومدم اما خداناباور هستم و اعتقادی به وجود خدا ندارم. اما چون عموما آدم توداری هستم کسی از فامیل این موضوع رو نمیدونه ( البته فامیل نزدیک که رفت و امد دارن میدونن که اهل نماز و روزه نیستم ) . این خانوم هم خودشون اهل نماز خوندن و روزه گرفتن هستن ( به اسلام و مذهب شیعه معتقد هستن ) اما با اعتقادات من به این شکل آشنایی ندارند. حالا سوال هایی که برای من مطرح هست :

1. به نظر شما ازدواج یک مسلمان با یک خداناباور در صورتی که هر دو به هم علاقه مند باشند و به اعتقادات یکدیگر احترام بگذارند صلاح هست؟

2.سوال از دخترای مسلمان : اگه به پسری علاقه مند بشید و بعد بفهمید که ایشون بیخدا هستند، چه واکنشی نشان میدید؟

پانوشت 1 : اینکه من اعتقادی به خدا ندارم، دلیل بر این نیست که ادم بی اخلاقی هستم. من تا الان با هیچ خانومی رابطه ی جنسی نداشتم. علاقه ای به داشتن رابطه ی جنسی بدون عشق نداشتم (و ندارم).
پانوشت 2 : خواهش میکنم از توهین به من و تفکر من و یا تلاش برای اثبات خدا و دین ... خودداری کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)