سلام

آقایی به من علاقه مند هستن. ما هر دو ارشد هستیم. من شاغل رسمی ام اما ایشون کار پاره وقت دارن. یکی از استادهای سابقم به من پیشنهاد همکاری در یک پروژه رو داد و چون باید یک گروه تشکیل میدادیم.

این آقا رو معرفی کردم و استاد هم پذیرفت. وقتی به اون آقا گفتم اول ازم تشکر کردن که معرفیش کردم و بعد در مورد مزایای کار از بعد اقتصادی و... پرسیدن و موقعی که شرایط رو دقیق گفتم به من گفت با مدت زمان انجام پروژه مشکل دارن و در اون زمان مشغول پروژه ی دیگه ای هستن. آخرشم گفت ان شاء الله در آینده همکاری کنیم و عذرخواهی کرد.
نمی دونم چرا اینقدر این موضوع ذهنم را مشغول کرده. آیا کارم اشتباه بود؟ آیا به غرورشون برخورده؟ مثلا ممکنه فکر کرده من براش دنبال کار میگردم؟ نمی دونم مردها از نظر احساسی این جور مواقع چطوری هستن.

آخه اگه من به جاشون بودم حتما قبول میکردم حتی اگه سرم شلوغ بود. البته بگم اون پروژه, منافع اقتصادی خیلی کمی نسبت به حجم زیاد کارش داره. شایدم چون بهش گفتم استاد از شما درخواست همکاری داره این طور دقیق و حساب شده بررسی کردن. چون یکی دو باری که خودم ازش چیزی خواستم حتی با اینکه کلی کار داشت میگفت باشه و  برام انجام میداد.

 چرا اینقدر به این موضوع فکر میکنم. نمی دونم ... شما چه نظری دارین. آیا رفتار مردها در این موقعیت نسبت به کسی که بهش علاقه دارن این شکلی هست؟ آیا مردها بین حوزه اقتصادی و عشق و علاقه شون مرز میذارن... کلا قاطی کردم ... یعنی علاقه اش به من کم شده نسبت به گذشته؟... کمکم کنید.


مرتبط:

همسرم  رو از میزان ارثیه م باخبر کنم یا نه؟

شوهرم در مسائل مالی آینده نگر نیست

مدیریت مالی خانواده ای که زن و شوهر شاغل هستند

تنفر از کمک مالی شوهر به خانوادش

برقراری تفاهم مالی در بین زن و شوهرهای شاغل

احساس میکنم شوهرم مسائل مالی خودش رو از من مخفی میکنه

دلیل مخفی کاری بعضی از مردان در مسائل مالی چیه ؟

اگه مردی مدیریت مالی نداشته باشه زن باید چکار کنه؟

مدیریت مالی خانواده بر دوش مرد باشه بهتره یا زن ؟

آیا مساله مالی هم جز افتدار مرده؟

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

آقایون با باجناقی که از خودشون وضع مالی بهتری داشته باشه کنار میان؟

تجربیات و ایده های شما در مورد مدل مدیریت اقتصادی خانواده

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)