سلام

دختری هستم با ظاهری متوسط اما گاهی خوش پوش، کارمند، فوق لیسانس مهندس و سن 26 .

خانواده متوسط رو به پایین و به دلایلی وضعیت مالی خانواده و وجه اجتماعی رو به پایینی دارم اما خودم وجه اجتماعی خوبی دارم و در حال پیشرفت هستم از لحاظ کاری و تحصیلی و به زودی میخوام تدریس در دانشگاه رو هم شروع کنم.
خواستگاری دارم که یکسال پیش از طرف واسطه ای معرفی شد و ما هم دیگه رو بیرون دیدیم و صحبت کردیم .اون زمان با دیدن چهره شون اصلا راضی به حتی یکبار دیدار و صحبت نبودم اما به اصرار واسطه و تعریف کردن از ایشون راضی به صحبت شدم .

صحبت کردنشم اصلا رضایت بخش نبود با اینکه ایشون دانشگاه هم تدریس می کنن و کارمند رسمی هستن و موقعیت اجتماعی خوبی داره و 10 سال از من بزرگتر هست اما اصلا چهره اندام و ظاهر خوبی ندارن و حتی صحبت کردنش به دلم ننشسته.

بعد یک سال باز به اصرار قرار صحبت دیگه ای گذاشتیم و این بار کمی حسم بهتر از سری قبل بود اما حسی بهش پیدا نکردم و فک میکنم اگه باهاش ازدواج کنم سرد خواهم بود .

من ظاهر برام مهمه از طرفی کار و موقعیت اجتماعیشون و اخلاق و ایمانشون هم همونی هست که من میخوام.
نمی دونم باید چیکار کنم، میترسم اوکی بدم و بعد حسی بهش پیدا نکنم و یا این فاصله سنی برامون مشکل ساز باشه و شاید خجالت بکشم .

به دوستام همکارام و آشناهام نشون بدم و از طرفی میگم ممکنه موقعیت های بهتری واسم پیدا بشه و به قول بابام ممکنه موقعیت خوبی پیدا نشه.

لطفا راهنماییم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)