سلام
من 25 سالمه و اهل تهران . بعد حدود 1.5 ماه اشنایی با دختر خانومی که به روش سنتی و فامیل دور ( خیلی دور ) برای ازدواج باهاش آشنا شدم و حدود 8 جلسه حداقل 1 ساعته با هم داشتیم قراره اخر این هفته نظر نهاییشونو بگن.
البته من جلسه اخر نظرمو مستقیما گفتم و از ایشون خواستم با در نظر گرفتن همه این جلسات ایشونم نظرشونو بگن. ایشونم گفتن بعد مشورت با پدر و مادرشون و سبک سنگین کردن تا 10 روز نظرشونو میگن.
راستش یه کم احساس کردم اگه محبت و علاقه واقعی بینمون بود این فرصت ده روزه نباید می بود. با این که خیلی دوسش دارم ولی یکم ترس هم سراغم اومده. شاید یکمش بخاطر اینه که نکنه بعد این همه مدت و ایجاد علاقه جواب منفی باشه...
البته من فرد معتقدی هستم و از خدا میخوام هر چی صلاحمه اون بشه. بنابراین مطمئنم که اگه نشه ناراحت میشم ولی نهایتا میگم خدای راضیم به رضای تو....
حس بعدیم یکم دلخوریه، راستش اگه بدونم که نظرش مثبته و فقط واسه کلاس گذاشتن داره مهلت میخواد یکم ازش دلخور نمیشم.. اخه من دیگه ته صداقت بودم با ایشون و از اولش خواهش کردم تو این مرحله ناز کردن و بذاریم کنار بعدا من  خودم نازشونو میکشم....
یه حس دیگم اینه که نکنه این بله احتمالی یه بله ضعیف باشه... اخه من موقعیت ازدواجم بد نیست ولی خب شاید اون علاقه احساسی هنوز نباشه و یه دجورایی بعدا این تصمیم ضعیف مشکل ساز بشه .....
خلاصه مجموعه ای از احساس ها و احوال نچندان خوشایند اینروزا میان سراغم....
در مقابل همشون فقط میگم خدایا توکل به خودت، اگه صلاحمه مقدر کن و وگرنه بیخیال دل من که قراره بدجور بشکنه....
اگه نشه کی میخواد باز از نو شروع کنه... تازه همیم مدتم از پایان نامه ارشدم کلی عقب افتادم....
کسی تجربه مشابه داره؟ اگه جواب خدایی نکرده نه باشه، چطور خودمو جمع و جور کنم...
اگه بله باشه این سوالای بی جوابمو چیکار کنم؟
با شناختی که از خودم دارم مطمئنم در هر صورت برا ایشون ارزوی خوشبختی خواهم کرد...

ولی خداییش دخترا با این وضع ازدواج ها ناموفق و هزار جور مشکلات دیگه وقتی احساس کردین چیزیو خدا براتون خواسته دیگه ناز نکنید... بخدا شوهر ایندتون از این که اول زندگی با شجاعت و بدون سیاست بازی قبولش کردین همه زنگیشو به پاتون میریزه .
البته نمیگما  همه موارد از این جنسه. ولی ادم احساس میکنه یکم سیاست بازی در ابراز علاقه میکنن بعضیا ...
نمیدونم شاید تا جوابای شما اینجا نوشته بشه منم جوابمو گرفته باشم ... حتما نتیجه رو میگم....
اگه چرت و پرت گفتم بزارین به حساب حال بدم....
همتون عاقبت به خیر شین....

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)