سلام به همه دوستان
من یه دختری ۲۴ ساله هستم
یه خواستگاری که طی یک مسافرت باهاش آشنا شدم و ایشون بلافاصله از من خواستگاری کردن بعد از چند ملاقات در حضور دوستانم.
ایشون از نظر قیافه تقریبا میشه گفت زشت هستند و من به گفته ی دوستان و آشنایان و لطف خدا دختری خوش قیافه ... هستم .
اما من خودم آدم ظاهر بینی نیستم از همون اول از جذب اخلاق و رفتارشون شدم . البته ایشون اندام و هیکل خوبی دارن و از همون اول نمیدونم چرا برای اولین بار من یه حس جنسی به یک شخص دیگه پیدا کردم . نمیدونم چرا با وجود چهره شون که اصلا زیبا نبود یه حس جنسی به جنس مخالفم پیدا کردم.
با وجود اینکه تفاوت هامون زیاده اما من ایشون رو یه مرد واقعی که دنبالش بودم دیدم و خیلی جذب رفتارها و کاراشون شدم. اما نمیدونم که دید اقوام و دیگر افراد به ازدواج ما چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)