با سلام به همه کاربران محترم خانواده برتر.

پیشاپیش از پاسخ هاتون تشکر میکنم.

پسری هستم بیست و پنچ ساله. دانشجوام اما بصورت آزاد کار میکنم و درآمد خوبی هم دارم خدا رو شکر. من از بچگی به خاطر شرایط زندگیم از نظر روحی خیلی آسیب پذیر و حساس شدم و حتی  در دوران نوجوانی هم افسردگی تقریبا شدید گرفتم و بسیار منزوی شدم.

بخاطر همین مشکلات از نظر جنسی هم خیلی ضعیفم. آدم سردی نیستم اما از نظر روحی واقعا توانشو ندارم حتی با همسرمم راجبش حتی حرف بزنم. توی محیط دانشگاه از حدود یکسال پیش یکی از خانومای همکلاسیم نسبت به من ابراز علاقه کردن.

ایشونم خیلی دختر پاک و نجیبی هستن اما من بخاطر همین مشکلات بخصوص مشکل جنسیم اصلا نمیتونم به بودن با کسی فکر کنم.

نمیخوام ازدواج کنم و بعدش طلاق بگیرم یا اینکه همسرم مجبور شه باهام بسوزه و بسازه یا خیانت کنه. همون یه سال پیش سر بهونه هایی از شروع رابطه با اون دحتر خانم اجتناب کردم. اما هنوز بعد از یسال ایشون فراموش نکردن و مستقیم و غیر مستقیم بازم پیشنهادشونو مطرح میکنن, حتی یبارم خودشون بهم گفتن من تا آخر عمرم نمیتونم به کسی جز شما فکر کنم با اینکه هیج وقت رابطه ی خاصی بین ما نبوده.

خیلی سعی کردم این موضوعو بهشون بگم اما هر کاری کردم نتونستم. خودم بار ها پیش مشاور رفتم و کتابای روان شناسی خوندم اما مشکلی که ریشه توی بچگی من داره  و این همه سال باهام بوده شاید حلش غیر ممکن باشه.

من از اینکه یه نفر همچین حسی بهم پیدا کرده واقعا در عذابم. با اینکه خودمم بهشون علاقه مند شدم اما نمیخوام ایشونو درگیر مشکلاتم بکنم و میدونم با کس دیگه حتما خوشبخت تر میشن.

ممنون میشم راهنماییاتونو باهام درمیون بذارین و بهم بگین چطور میتونم این موضوعو غیر مستقیم باهاشون مطرح کنم؟

آیا دختری حاضره با پسری زندگی کنه, که آقا پسر از همه لحاظ ازشون حمایت کنه اما هیچ رابطه ی جنسی بینشون نباشه؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)