بنظر دوستان حداقل در آمد خواستگار برای تشکیل زندگی مشترک بطور مستقل تقریبا چقدر باید باشد ؟

من یک دختر 27 ساله فوق لیسانس هستم که بصورت حق التدریس در دانشگاه مشغول هستم . بابت تدریس ساعتی 7 الی 10 هزار تومان حق الزحمه دارم که پس از پایان ترم بصورت یکجا واریز خواهد شد و این یعنی یک درآمد فوق العاده ناچیز .

در نتیجه عملا من کاملا وابسته به خانواده هستم و درآمدم کافی نیست. چند وقتی است یکی از همکاران که کاملا شرایط شعلی مشابهی داریم از من خواستگاری کرده اند. درآمد ایشان بهیچ وجه مکفی نیست اما از سایر جهات از جمله مذهبی بودن و خانواده و اخلاق هم کفو هستیم .

حال سوال من از دوستان این است آیا شما واقعا به خواستگاری با چنین شرایطی بویژه به لحاظ اقتصادی پاسخ مثبت خواهید داد ؟

من خودم از درآمد خودم اصلا راضی نیستم آیا واقعا میتوان با چنین درآمدی زندگی متاهلی تشکیل داد ؟ در ضمن من دوست ندارم بهیچ عنوان سربار خانواده همسرم باشم و همسرم پس از 30 سالگی نیز از پدزش پول تو جیبی بگیرد .
لطفا با توجه به واقعیت های جامعه (کمبود خواستگار خوب ، وضعیت رهن منزل و خرج خانوار ) به من پاسخ دهید .

یک دنیا ممنون


مرتبط:

آقا پسرها، به محض فراهم شدن حداقل ها ازدواج کنید

حداقل درآمد لازم برای شروع یک زندگی معمولی

حداقل امکاناتی که یه پسر 25 ساله باید برای ازدواج داشته باشه؟

حداقل شرایطی که یه پسر قبل از ازدواج باید داشته باشه چیه؟

دختران، خواستگار یه حداقل هایی باید داشته باشه، یعنی چی؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)