سلام مدتیه درگیر یک درد عجیب هستم حدود یکساله که ورم معده دارم همراه رفلاکس شاید طرحش اینجا درست نباشه اما شده دغدغه زندگیم
میخواستم بدونم که آیا کسی توی این سایت خودش و یا اطرافیانش تجربه ورم معده یا رفلاکس داشتند و یا دارند ؟ چطور از این بیماری خلاص شدن و باهاش می جنگند؟
نزدیک به یکساله که هر روز اسید معده رو تو دهنم احساس میکنم واقعا خیلی بده و نتونستم روزه بگییرم خیلی ناراحتم
تو این یکسال هر دارو و دکتری رو امتحان کردم اما الان نا امید شدم ..هر روز بدتر از دیروز....


مرتبط با مشکلات معده:

مشکل نفخ معده م، باعث شده که خواستگارام رو رد کنم

تجربیات شما در مورد ورم معده و روده و کولیت روده بزرگ

تجربیات شما در مورد تنفس بد بو به خاطر میکروب معده

تجربیات شما در مورد درمان درد معده ناشی از استرس



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)