سلام

از همه خصوصا آقایون و متاهلا سوال دارم.
سعی میکنم خلاصه کنم، من دختری هستم که چند ماه از عقدم میگذره، با اینکه خودم گذشته پاکی داشتم متاسفانه همسرم گذشته بسیار ناپاکی داشته:( این را بعد عقد فهمیدم.

با توجه به جامعه الان، همینطوری  هم اعتماد داشتن به مردا کمی سخته (مطلبم کلی است امیدوارم کسی به خودش نگیره و ناراحت نشه) حالا که همسرم گذشته ی بسیار ناپاکی داشته هم مزید بر علت شده که نتوانم بهش اعتماد کافی داشته باشم. البته گاهی به شوخی از خیانت و تعریف کردن از دخترهای دیگه ( مثلا در تلوزیون ) حرف میزنه ولی در حالت جدی میگه از کارهای گذشته اش توبه کرده و خیانت نمیکنه.
به نظرتون عکس العمل مناسب من چی باید باشه؟ آیا نباید به روش بیارم که بهش اعتماد ندارم؟ ( اون خودش به من گفته همونطور که من به تو اعتماد دارم تو هم باید به من اعتماد داشته باشی )

تا الان گاهی پیش اومده که بی اعتمادیم بهش رو گفتم یا از حرفام برداشت کرده ، اما حس میکنم کار درستی نیست؟ نظر شما چیه؟ به هر حال همیشه که نمیتونم نقش بازی کنم یا بی اعتمادیم رو بروز ندم. مثلا بعضی روزا میگه اضافه کار بودم ولی آخر برج حقوقش فرق چندانی نمیکنه، گفتم پس نکنه اصلا اضافه کاری نبودی و گفتی اضافه کار بودی و یا موارد دیگه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)