سلام دوستان

من 18 سالمه و دو ساله ازدواج کردم منو همسرم از همون اول با هم مشکل داشتیم ایشون هر مسله ای که بینمون اتفاق میفتاد و یا هر تصمیم گیری در مورد زندگی مون میخواستیم بگیریم خانواده اش رو مطلع میکرد همه سفرها باید با خانواده ایشون میرفتیم ماشینی که خریدیم مادر و پدرش گفتن چی بخریم اگر دعوا میکردیم میرفت خونه مامان قهر میکرد و عمدا میگفت تا همه بدونن ما دعوامون شده و میگفت باید بدونن که اگر خواستیم جدا شیم نگن چرا یهویی ؟!
ایشون در مسایل جنسی هم سرد بودن چون دچار زود انزالی شدید بود و به این علت از رابطه امتناع میکرد و شاید رابطه ما سه ماه و یاچهار ماه یکبار بود و طوری که این آخری ها میگفت من تو رو نمیخوام و دوستت ندارم و اینو به خانواده ام هم میگفت تا اینکه سر موضوعی منو ایشون دعوامون شد و کار به خانواده ها کشید  .

ایشون اونقدر جلوی خانوادهاش منو کوبید که همه فکر کردن من بی عرضه ام و بلد نبودم شوهرداری کنم من هم مقابله به مثل کردم و اختلال جنسی ایشونو جلو جمع گفتم و به نحوی که آبروش رفت .

درسته که میخواییم از هم جدا شیم ولی احساس میکنم گناه بزرگی مرتکب شدم که آبرو و مردانگیش رفت زیر سوال ،

به نظر شما خدا منو میبخشه؟؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل طلاق (۸۸ مطلب مشابه) مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)