سلام به همه کاربران دوست داشتنی خانواده برتر
دو تا سوال داشتم ازتون که جوابش برام خیلی مهمه. ممنون میشم اگر کمکم کنین.

من دو تا مشکل از نظر ظاهری دارم که هر دو تاشون قابل درمان و حل شدن هستن فقط کمی زمان بره.

اول اینکه من هم روی صورت هم رو بدنم جوش دارم. البته شکر خدا این جوش ها اصلا شدید نیستن و تاثیر منفیه زیادی تو ظاهرم نداشتن. و معمولا حداقل جوشای صورتم با کرم پودر معمولی قابل پوشوندن هستن. اما خوب حضورشون شدیدا برام آزار دهندست. و فکر نمیکنم با وجود اون ها و قبل از درمانشون بتونم ازدواج کنم. بعضی از سوالاتم که تو همین سایت مطرح شده راجع به ظاهر خانوما شدیدا به ترسم دامن زده. دکتر رفتم و با توجه به اینکه مشکل هورمونی ندارم و جوش هام به درمانهای دیگه پاسخ مثبت ندادن قراره قرص راکوتان مصرف کنم.

از طرفی متاسفانه بدنم به هرنوع روش برای اصلاح حساسیت میده. تو بعضی قسمتا شدید ترو تو بعضی قسمتا سطحی. دکتر بهترین و قطعی ترین روش برای درمانم رو لیزر کردن موهای زائد میدونن. چون وقتی مو از ریشه جدا شه و مویی وجود نداشته باشه دیگه حساسیتیم نیست. خلاصه هر دوی این مشکلات قابل درمان هستن و رفع میشن.

حالا دو تا سوال دارم.
اول اینکه ایا کسی اینجا تجربه خوردن قرص راکوتان رو داشته؟ از قیمتش اطلاع دارید و اینکه اگر زیر نظر پزشک مصرف کنم باز ممکنه دچار عوارض شدیدش بشم؟

دوم اینکه من شدیداااا دوست دارم ازدواج کنم. و واقعا این نیاز رو چه از نظر عاطفی چه جنسی در خودم حس میکنم.

سنم هم برای ازدواج مناسبه. تا الان هم همه تلاشمو کردم تا پاک بمونمو مهارت های زندگی رو یاد بگیرم تا بعد ازدواج برای همسرم سنگ تموم بذارم. اما مشکل اینجاست اگر قرار باشه قرص راکوتان مصرف کنم تا تموم شدن دوره و چند ماه بعد از قطع دارو نمیتونم لیزر کنم.

بعد از اونم خود لیزر چند ماهی وقت میگیره. که اگر مشکلی پیش نیاد و روال عادی طی بشه این قضیه دو سال طول میکشه.

حالا اگه تو این مدت شخص ایده الم رو پیدا کنم باید چیکار کنم؟ تکلیفم چیه؟ طبیعتا من تو این مدت نمیتونم معاشقه داشته باشم. حداقل بدون لباس نمیتونم. و خیلی از اقایون این سایت شنیدم که اگر همسرشون از معاشقه سر باز بزنه ازش متنفر میشن یا مثلا میرن سراغ راه های دیگه برای رفع نیازشون.

من نمیخوام بیشتر از این ازدواجمو به تاخیر بندازم. خودم دوست دارم دوران نامزدی و عقدم بیشتر از یکسال طول بکشه تا به اندازه کافی رو هم شناخت پیدا کنیم. حالا اگر قرار باشه این دوسال رو صبر کنمو بعد تازه بخوام پروسه طولانی مدت ازدواج رو طی کنم سنم بالاتر میره و خودمم تا دو سال دیگه واقعا نمیتونم صبر کنم. تازه اینا به فرض اینه که خیلی سریع بعد درمانم خواستگار مناسب برام بیاد که هیچ تضمینی براش نیست.

حالا سوالم اینه. یعنی هیچ اقایی حاضر نیست تو این دو سال کنارم باشه و همراهیم کنه؟ هیچ اقایی نیست که بتونه این مدت عقد رو بدون رابطه جنسی و معاشقه سر کنه؟

هیچ کس واقعا نمیتونه شرایط منو بپذیره و قبول کنه خودم واقعا هیچ تقصیری ندارم اگر دارم براش کم میذارم. درک کنه اگر دارم این همه درمان میکنمو سختیاش رو به جون میخرم بخشیش برای خودمه، ولی بخش زیادیش هم برای اینه که اون از بودن کنار منو رابطمون لذت ببره؟

یعنی من باید باز هم زندگیمو تو تنهایی بگذرونم؟ خواهش میکنم اگر کمکی به ذهنتون میرسه بهم بگین. من واقعا تو عذابم. هم از این شرایطم و هم بخاطر تنهاییم. شما رو به حق این ماه عزیز برام دعا کنین. واقعا بریدم. دیگه نمیدونم چیکار کنم :(

--------------------

پست جدید :

پاسخ به سوالاتی در مورد قیمت و عوارض قرص راکوتان↓↓↓

چند سوال در مورد قرص راکوتان


پیشنهاد :

تجربیات شما در مورد روشن تر کردن پوست و رفع روزنه های روی بینی

تجربیات شما در مورد رفع منافذ جای جوش روی صورت

بهترین روش برای از بین بردن جای جوش و خال چیه؟

تجربیات شما در مورد رفع منافذ جای جوش روی صورت

برای داشتن پوستی صاف و بدون جوش چه باید کرد ؟

رفع جوش های روی بازومو و تیرگی آرنج و زانو

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن و برداشتن خال صورت


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)