خواهش میکنم کمکم کنید.
من از دست  شوهر خواهر بزرگم،چکار کنم؟
این آقا قبل از اینکه باخواهرم ازدواج کنه ازم خواستگاری کرده بود وتقریبا یه سال منتظرم موند ولی من همچنان جوابم منفی بود تا ناامید شد وازخواهربزرگم خواستگاری کرد وازدواج کردن.
مشکل اینجاس که این پسر داییم مرتب وهمیشه جلوی خونوادش وبه زنش که خواهرمه،میگه که اگه حلال بود من با خواهرت (من) ازدواج میکردم (مثلا زن دوم ).خواهرم بم میگه وقتی بحثت میشه یا عکسی ازت میبینه همش میگه این خواهرت خیلی نامرده واین حرفا.
البته این چیزا رو خواهرم تاثیر نذاشته وحساس نشده ولی خییییییییییلی میترسم که کم کم رو رابطهمون تاثیر بذاره وخواهرم باهام سرد بشه درصورتی که من تقصیری ندارم.تورو خدا کمکم کنید من باید چکار کنم؟؟؟؟
البته اینم بگم که خواهرم از طرف من خیالش راحته فکر کنم واسه همینه حساس نشده من وخواهرم باهم خوبیم و خواهر عاقل و منطقی هم هست.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)