سلام

من یه دختر از یه  خانواده مذهبی ام  . پدرم ادم مذهبی و سرشناسیه. خودمم تا حالا اهل دوست پسر و این حرفا نبودم. قیافمم خوبه . تک دختر هم هستم. شیک پوش هم هستم و به لباس و سر وضعمم خیلی اهمیت میدم. چادری هم هستم.... و اما مشکل من ...
خیلی ها وقتی منو میبینن ازم خوششون میاد . ولی همین که میان تحقیق و میبینن پدرم آدم معتقد و مذهبی هست از خواستگاری اومدن پشیمون میشن.

وقتی تو این سایت میبینم که اکثر آقایون مذهبی اند و دنبال دختر خوب میگردن شاخ در میارم اصلا باورم نمیشه اصلا باورم نمیشه....
البته اینو بگم که من تو استانی زندگی میکنم که خیلی خانواده مذهبی کمیابه توش. اکثر مردمش دخترای چادری رو مسخره میکنن
نگین دروغ میگم که به والله دارم راست میگم. پیشاپیش میدونم باور نمیکنید. همینطور که من آدمای اینجارو باور نمیکنم....
میخوام نظراتتون رو بدونم ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) منصرف شدن خواستگار (۱۵ مطلب مشابه)