سلام من دختر 28 ساله.

با تحصیلات دکتری هستم دو سال پیش در یک گروه دوستانه. شامل همکلاسیها و همکاران پزشک بیمارستانی با پسری به اسم ساسان آشنا شدم و مدتی با هم بودیم بعد از مدتی فهمیدیم که زوج مناسبی برای هم نخواهیم بود و خیلی دوستانه از هم جدا شدیم!!

چند ماه بعد با پسری دیگر از همان گروه به اسم حسین آشنا شدم و الان مدتیه با هم هستیم و رابطمون هم. فعلا خوبه!!  حسین. و بقیه بچه ها در جریان کل ماجرای من. و ساسان بودند!مشکلی که الان من باهاش درگیرم اینه که با اینکه می‌دونم ساسان و حسین از مدتها قبل باهم دوست هستند چرا الان با دوستیه من با حسین دوستیشون اینقدر باهم صمیمی تر شده و کلا خیلی رفیق فابریک شدن!!!

به نظر شما طبیعیه که حسین الان اینقدر با ساسان صمیمی باشه؟ من یکمی به این قضیه مشکوکم!! بنظر شما شکم منظقیه؟ و ایا این نشونه ی بدی نیست؟؟؟

-----------------

پیام تشکر سوال کننده :


میخواستم از همه ی دوستان  تشکر کنم و بهتون بگم راهنماییتون واقعا بدردم خورد و حق با دوستان بود
واقعا گاهی نیاز افراد ثالثی بدون پیش زمینه ی ذهنی قضاوت کنن تا ماجرا بهتر درک بشه  که راجع به من این اتفاق افتاد
واقعا ازتون ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)