سلام
به صورت خلاصه حرفام و اینجا مینویسم
متاسفانه یا خوشبختانه من از بدو کودکی دچار عارضه ای به نام تشنج شدم
و جفت گوشام ضعیف شدن به طوریکه فقط یه گوشم شنواست ...
و همچنین دچار لکنت زبان هم شدم ! البته فقط به صورت درست تلفظ نکردن کلمات ...
و الان 17 سالمه , بخوام خلاصه تعریف کنم : زندگی سختی رو گذروندم تا به الان
خدا رو شکر تا به الان با هیچ نامحرمی دوست یا رفیق نبودم , رو در رو منظورمه
ولی تو شبکه های اجتماعی یه چند مدتی فعالیت داشتم ! که الان نزدیکه یه چند ماهه با هیچ دختری چت نکردم ...
ولی متاسفانه خیلی وقته دچار اعتیادی به اسم خود*ارضایی شدم !
خیلی وقته هم توبه میکنم و هم توبه میشکنم ... ان شاء الله این دفعه توبه اخری ــه !

تا کسی جای من نباشه نمیتونه من رو درک کنه ! من تو زندگیــم خیلی تنهام !
تا حالا تو عمرم تو جمع خانوادگی حرف نزدم ! و ...

البتــه خیلی خوشحالم که این مشکلاتــو دارم ! چون باعث شده
خیلـــی از گناهان کبیــره رو انجام ندم ... !
البتــه فقط یه گناه اونم , خود*ارضایــی ... که اونم ترکــش میکنم ...
این کل زندگی منه که الان تعریف کردم براتون ... !
میخواستم بدونم با وجود این همه مشکلات آیــا من میتونم شریک زندگی خودمو پیدا کنم !؟
یا علی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)