اول از همه میخوام تو با خشم جواب ندید
من دانشجو پزشکی هستم و حدود 24 سالمه . چون دارم پزشکی میخونم موقعیت اجتماعی خوبی دارم تو خانواده تحصیل کرده ای هم هستم و یه آدم مذهبی معتدل مثلا ماه رمضان روزه میگیرم ولی خب نمازم خیلی پراکنده هست ولی یا این حال خدا خیلی به من نعمت داده .

مشکلی که دارم اینه که من با دختر های خیلی زیادی دوست بودم و بعد از یه مدتی از دختری که باهاشم خسته میشم و میرم دنبال یکی دیگه به نظرم هر دختری یه چیز خاص داره ولی بعد از یه مدت از بودن با اون خسته میشم .

قبلا فکر میکردم میتونم این تنوع طلبیم رو بزارم کنار ولی خیلی وقتا حتی اگه من طرف یه دختر نرم اونا میان سمت من و منم جواب رد نمیدم ولی الان حس میکنم که نمیتونم جلو این تنوع طلبیم رو بگیرم .

ولی الان خالم و مادرم با هم صحبت کردن که من با دختر خالم ازدواج کنم من دوسش دارم ولی نه به عنوان همسر ( این هم بگم من چون مشاور کنکور هم هستم پول خوبی در میارم ماهی دو میلیون و بچه دست و پا داریم ) ولی من اصلا به ازدواج فکر نمی کنم .
حالا بگید من چی کار کنم که هم این تنوع طلبیم رو بزارم کنار همین که چه شکلی به خالم بگم نه که ناراحت نشن چون خیلی سخت برا دخترا یه پسر ردشون کنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)