سلام.میشه راهنماییم کنید؟
من 2 ماهه که باردارم. تقریبا 9 روزه که از شوهرم فراریم نمیذارم نزدیکم بشه اصلا از دور می بینمش بالا میارم حالم بد میشه ازش بدم اومده.یه خانمی بهم میگه تا آخر بارداری اینجوری میمونه بعضیا اینجورین. آیا واقعیت داره؟ یعنی من تا 7 ماه دیگه باید خونه بابام بمونم؟ پس شوهرمو چکار کنم؟ اصلا مردا این حالت زن باردار رو درک میکنن؟چون شوهرم خیلی بش برخورده.
خانمها بگن من حالم خوب میشه؟ دوباره دلم واسه شوهرم تنگ میشه؟
حالم خیلی بده اگه میدونستم باردار نمیشدم.
چکار کنم حالم خوب بشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)