چند تا سوال دارم:
1.الان یه خواستگاری دارم ک هم از نظر خودم هم خونوادم مناسبه. آشناییِ قبلی هم باهاشون داریم.خانواده خوبی هستن اما پدر و مادر اون پسر با هم اختلاف دارن یعنی همش با هم دعوا میکنن.اما اون پسر اصلا عصبی یا زود جوش نیس.آیا ممکنه تو زندگی مشترک مث پدرش بشه؟
2.با توجه ب سنم و اینکه دانشجو هستم یکم نگرانی دارم
چون دوره تحصیلم طولانیه و بالاخره درس باید بخونم نگرانم نتونم ب اندازه کافی واسه زندگیِ مشترکم وقت بذارم .از یه طرف هم نگرانم تو درسم افت کنم
3.از نظر قد ک قدم بلنده استخون بندیِ درشتی دارم.از نظر چهره ام خوبم! نسبتا خوشگلم اما یکم تپلی ام که وقتی لباس میپوشم ب خاطر قدم مشخص نیس اما بعد از ازدواج میترسم شوهرم هیکلمو دوست نداشته باشه.چون شنیدم مردا دوست دارن زنشون شکمش صاف باشه!یه جورایی مث مانکن ها!

4.بین ما رابطه عاشقانه ای نبوده.یعنی من بهش حسی نداشتم.آیا میتونم ک بعدا دوستش داشته باشم؟چون قبلا هم ک یه پسر دیگه خواستگارم بود و ب قولا عاشقم شده بود اما من دوستش نداشتم.نگرانم ک در مورد این خواستگارم هم همین مساله پیش بیاد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)