سلام
به نظر شما با خانواده ای که فقط به فکر دخترشون هستن و به دامادشون توجه ندارن چه باید کرد؟
من هر کاری از دستم اومده برای خانواده همسرم کردم. ولی کلاً آدمهای بی محبتی هستن. این بی محبتی تا حدودی در همسرم هم هست. متاسفانه بدلیل رابطه نه چندان خوب مادر خانمم و پدر خانمم با هم، همسرم رابطه عاشقانه و محبت آمیز رو یاد نگرفته. خیلی باهاش حرف زدم و بهش گفتم که نیاز به توجه دارم. ولی رفته رفته احساس کردم که این نیاز به توجه رو پای ضعف من گذاشته. الان 3 ساله که بچه دار شدیم. خودش و خانوادش هر کاری واسه بچه من میکنن ولی برای خود من نه.
نمیدونم خواسته من طبیعیه یا ضعف؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)