سلام دوستان،
خواستم نظرمو در قالب سوال بنویسم نشد جاشو پیدا نکردم...
من یه نامزد دارم...که قراره بعد از اومدن جواب مشاوره ازدواج عقد کنیم از حالا توسوالاش در باره اینکه خونشونو میذارم بمون یا نه ازم سوال میکنه،از اینکه آیا میتونم ارضائش کنم یا نه؟
من از مسایل جنسی متنفرم..راستش میخوام جواب منفی بدم...ولی هیشکی نمیفهمه منو..شرایط نامزدم خوبه ولی ایده آل نیس...ما هردو مذهبی هستیم...توقع نداشتم توی عقد از این رابطه ها حرف بزنه...
نیمدونم باید چی کار کنم...باید جواب بدم وموندم ....اصلا چرا آدم باید گیر این مسایل بیفته،خوب بریم فرزند خونده بیاریم...
از طرفی نمیخوام از دستش بدم نامزدمو بدجور تو برزخ گیر کردم...کمکم کنید واقعا ممنون میشم..!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)