سلام

من مشکلم ازدواج هست. 25 ساله هستم. دو سالی میشه که خیلی خواستگار دارم. اما همش به نه ختم میشه ... یا خانواده مخالفت میکنند.. یا خواستگار مشکل داره.. یا بلاخره یه جوری نه میشه و اصلا کارم نمیشه... از این وضعیت خسته شدم. دلم میخواد زندگی داشته باشم برای خودم... تا این سن به جرات بگم 80 درصد زندگیم رو برادرا و پدرم تصمیم گرفتن هر چند اونها هم صلاح منو میخواستن..اما واقعا دیگه خسته شدم...جایی خوندم که ایت الله بهجت گفتن نماز جعفر طیار خوانده شود..سعی میکنم در طول هفته  چند بار بخونم.. اما باز هم خواستگار میاد و نه میشه جواب.

خیلی ملاک ها رو دیگه کنار گذاشتم اما باز هم.. خودم احساس میکنم خیلی بی روح و کسل شدم..یا شایدم افسرده..حرف بقیه هم مزید شده بر اوضاع و احوالم... متاسفانه با سرکار رفتنم هم مخالف هستند خانوادم ... من یه جوون 25 ساله با فوق لیسانس توی خونه نشستم. دو سال که این وضعم هست..

خواهش میکنم راهنماییم کنید..


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)