سلام

من 35 سالمه تحصیلکرده هستم و دارای شغل آزاد که در صورت ازدواج حقوقم کفاف تامین زندگی روزمره خودم و همسرمو میده.

پدرم فوت شده و با مادر، خواهر و برادر کوچیکم زندگی میکنیم توی یه خونه استیجاری. خواهرا و برادر دیگه من ازدواج کردن.

بنظرتون دختری هست که تو این دوره قبول کنه با خانواده همسرش توی یه خونه (یه اتاق برای اون باشه ) زندگی کنه ؟

منظورم دختر تحصیلکرده ست تو این زمونه دخترای معمولی هم این شرایط رو قبول نمیکنن چه برسه به تحصیلکرده هاشون.

من نه میتونم مجرد بمونم و نه میتونم خانواده مو رها کنم با اینکه از حقوق بازنشستگی پدرم ارتزاق میکنن و نیاز مالی به من ندارن اما از نظر عاطفی خیلی به من وابسته هستن و تو این دوره حضور یه مرد توی هر خونه ای لازمه.

همه مشکلاتی که ممکنه پیش بیاد و ازش مطلعم ( مادرشوهر و عروس ). تحصیلات همسرم هم برام مهمه و نمیتونم با دختر معمولی ازدواج کنم.

لطفا با نظراتتون منو راهنمایی کنید این قضیه دغدغه ذهنی من شده.

از همتون ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)