سلام
دوستان من با کسایی زندگی می کنم که یه قسمتی از پولشون شبهه ناکه . بعد من لقمه شبهه ناک یا حروم که می خورم اثر منفیش کاملا مشخصه، حتی اوایل فکر میکردم خب شاید من نوعی مریضی دارم ولی چکاپ کامل رفتم چند بار، ولی سالم بودم بعد این پول رو به کارایی جز غذا خوردن هم مصرف می کنم اثرش سر اون کارم هست، من چه کنم؟
کارشناسی حقوق هستم، شهرمون کوچیکه برای کار پیدا کردن رفتم ولی بهم ندادن فقط یه جا گفت ماهی۷۰ هزار تومن از صبح ساعت ۷ تا ۱ و ۳ تا ۷ شب که من پول کرایه امم در نمی یومد...
دوستان راهکار برای پدر و مادر ندید... انالله وانا الیه راجعون....

بعد این ادمها قاچاقچی یا .... نیستن
فرض کنید زمینی هست که اینا خارج نوبت ابیاریش میکنن محصولشو می فروشن من از مرکز پاسخ سوال دینی ام پرسیدم گفت این شخص مدیونه پول ابه.. برای روحانی محلمونم گفتم گفت اینا که میگی اثرات اون لقمه هاست...
شرایط ازدواج هم ندارم ...
من چه کنم؟
اگر کاری می دونین که بشه تو خونه انجام بدم یا راهکار دارین بگین؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)