من دختری 21 ساله هستم که تا این هفته خواستگار جدی نداشتم یعنی 1 یا 2 تا بوده ولی در این هفته پدر یکی از پسران از بابام خواسته که بیاد خواستگاری من .... پدرم اصرار زیادی داره که من زن این اقا پسر بشم ولی واقعیاتش اینه که من از کودکیم از این پسره خوشم نمیومد به خصوص از خانوادش .
جواب من نه است ولی الان زیر فشار خانوادمم انها مرا قبول ندارند و فکر میکنند که من ترشیده ام و این آخرین شانس من است و واقعا دارند اذیتم می کنند و به انها گفتند که بیایند خاستگاری .
حالا من نمی دونم چی کار کنم ؟؟؟ واقعا دلم نمی خواد الان ازواج کنم نه اینکه نخواد دلم میخواد با کسی غیر از این اقا پسر ازدواج کنم و از طرفی خانوادم هول شدند که نکنه این اقا پسر بپره و می خواهند من را دو دستی تقدیم کنند به این اقا .
حالا من چی کارکنم؟؟؟ اصلا من را آدم حساب نمی کنند و وقتی حرف از دوست داشتن می زننم مرا مسخره می کنند
من چی کار کنم؟؟؟؟پدرم تحصیل کرده است ولی مرا یک دختر ترشیده حساب میکنه و مادرم از خداشه که من ازدواج کنم تا او هم بتواند به همه بگوید دختر من ازدواج کرده .
من چیکار کنم؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)