سلام

این سوالم از دخترخانم ها و آقایان متاهل هست.

بنده عاشق دختر خانمی شدم که از جهات مختلف هم کفو هستیم، ولی ایشون توی دانشگاه دولتی درس خونده و بچه درس خون هم بوده ولی من با وجود استعدادم توی دانشگاه آزاد خوندم، و دل به درس ندادم یعنی کار کردم.

حالا برادرم میگن که چون فضای زندگی شما تا الان متفاوت بوده، نمیتونید همدیگر رو بفهمید. البته بگم که من دوست ندارم از نظر اطلاعات از ایشون کم بیارم و فعلا در یک سطح تحصیلی هستیم و ایشون قصد ادامه تحصیل دارن. من هم میخوام ادامه بدم مشکلم اینه که:

آیا پیشرفت خانم بعدها میتونه مشکل ساز بشه؟

فداکاری بیشتر از جانب من باید باشه یا خانمم؟

از الان باید روی چه مسائلی توافق کنیم؟

لطفا برادرتون رو کمک کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)