سلام
سلام دوستان عزیزمن پیش از این دو بار سوالی رو از شما پرسیده بودم و مشورت خواسته بودم http://khbartar.blog.ir/post/2249 و http://khbartar.blog.ir/post/3077
من در سوال اولم بهتون گفته بودم از حدود یک سال پیش از یکی از هم کلاسیام خوشم اومده بود و موقعیت فراهم نشده بود باهاش صحبت کنم تا بلاخره صحبت کردم و گفتم ازتون خوشم اومده و قصدم ازدواجه و ...ایشون هم ضمن تشکر از من به خاطر درخواستم گفتند فعلا قصد ازدواج ندارم و برنامه های بزرگتری دارم و من از شما مشورت خواسته بودم و اکثر گفتند برو و دوباره صحبت کن خب من قبل از عید دوباره باهاش صحبت کردم و بهش گفتم من دوستت دارم و خدا شاهده هدفی جز ازدواج ندارم و هیچ دختری نتونسته به اندازه شما به دلم بشینه و پرسیدم چند سالتونه و اون جواب داد.
متقابلا اون هم از من پرسید چند سالتونه و در نهایت گفت نه شما با من اشنایی داری و نه من از شما و بعد از عید که کلاسا شروع میشه بشینیم با هم صحبت کنیم و دوباره تاکید کرد نمیخوام امیدوارتون کنم اما بعد عید با هم صحبت کنیم
اما بعد از عید امد و من بعد از کلاس رفتم سمتش و بعد از سلام و ... بهش گفتم قبل از عید صحبت کردیم و شما گفتید بعد از عید بشینیم بیشتر صحبت کنیم و اینا و... اما ایشون در کمال ناباوری گفتند که من بهتون گفتم که قصد ازدواج ندارم و حرفی نمیمونه که صحبت کنیم و دوستام منتظرن در راهرو و من دیگه این صحبت ها رو که شنیدم با عرض معذرت هنگ کردم و هیج حرفی برام نیومد و خداحافظی کردم اما واقعا داغون شدم از نوع برخوردش و زدن زیر حرفش و چند شب خواب نداشتم .

حالا سوال من اینه که به نظر شما دلیل این برخوردش و اینکه یه بار میگه صحبت کنیم و بار دیگه میگه حرفی نمونده چیه؟ من بعد از بار اخر که صحبت کردیم دو جلسه دیگه سر کلاس باهاش روبه رو نشدم و حتی نگاهش هم نکردم اما انگار هر چقدر به دخترا بی توجهی کنی بیشتر بهت راغب میشن من دو جلسه اخر اینطوری دیدم .

به هر حال درسته من از طرز برخوردش و زدن زیر حرفش از دستش ناراحتم و دو جلسه است بهش توجهی نکردم ولی واقعا دوستش دارم اکثرا چه روز و چه شب بهش فکر میکنم حالا سوال من اینه که به نظرتون خصوصا دخترا بگن ایا دوباره باهاش صحبت کنم؟ در صورت صحبت دوباره ایا باعث کوچک شدن من نمیشه؟ و اگر دوستان عزیز پیشنهاد صحبت دوباره میدهند لطف کنند بگند چه طور صحبت کنم منظورم اینه که چی بگم ؟ و چطوری دلش و بدست بیارم ؟ ممنون میشم همگی کمکم کنید منم برادر خودتون بدونبد و مشورت بدید اجرتون با امام حسین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)