سلام دوستان عزیز

من با یه آقایی دوست بودم البته فقط چند ماه بعد از یه مدتی تصمیم گرفتیم تا زمان خواستگاری رابطه نداشته باشیم و توبه کردیم . گفتن چند ماه دیگه میان خواستگاری ولی من چند روز پیش متوجه شدم داره با دخترای دیگه چت میکنه ...

الان نمیتونم با خودم کنار بیام آخه مثبت ترین پسری بود که دیده بودم . وقتی دیدم چت میکنه دنیام رو سرم خراب شد. الان فکر میکنم پسری نیس که خیانت نکنه دیدم در مورد همه عوض شده . فک میکنم همه پسرا با چند نفر رابطه دارن .

اصلا پسری هست که اگه عاشق کسی بشه چشمش رو رو بقیه ببنده؟؟

اگه این آقا بخواد خواستگاری کنه من بهش چی بگم؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)