با سلام

خدمت همه دوستان عزیزم

از تمام افراد بخصوص خانومای متاهل خواهش میکنم راهنماییم کنید.

بنده چند ماهی هست که به تازگی ازدواج کردم. منو خانومم واقعا همو عاشقانه دوس داریم و برای بهم رسیدن چند سال انتظار کشیدیم. طبع من خیلی معمولی و متوسطه اما خانومم به شدت طبع گرمی دارن.

فقط میخواستم بدونم آیا این میل بالای خانومم با مرور زمان خودش کم میشه یا همچنان ادامه پیدا میکنه؟

میخواستم بدونم من واقعا میتونم غیر مستقیم کاری کنم که ایشون دست از این رفتارشون در بیارن؟ بی صبرانه منتظر راهنماییتون هستم

با تشکر از همگی.

مطالب مرتبط با مسائل زناشویی آقایان:

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

آقایون بیشتر دنبال ارضاء نیاز جنسی هستن یا نیاز عاطفی؟

مردها نیاز جنسی شون رو چطور نشون میدن ؟

اگر مسئله رفع حلال نیاز جنسی مطرح نبود، ازدواج می کردید ؟

آپارتمان کوچک+داشتن فرزند بزرگ+نیاز جنسی زوجین

طلاق عاطفی و چگونگی رفع نیاز جنسی

دلایل تون برای ازدواج به جز رفع نیاز جنسی و عاطفی چی میتونه باشه؟