با سلام ، 

من دختری ٢٢ ساله هستم که ٢ سال پیش یکی از همکلاسی های دانشگاهم اومد خواستگاری و خانواده ی من به ٢ دلیل گفتن فعلا نمیشه ١. خواهر بزرگتر دارم که هنوز مجرده ٢. سن کم 

خانواده اجازه دادن زیر نظرشون دوست باشیم تا زمانی که خواهرم ازدواج کنه ، همه چیز خوب بود تا این که این پسر به من گفت من به خاطر این که همیشه در ارتباطیم فشار جنسی روش بالاست و چون نمی خواد یه دفعه کاری کنه که من اذیت شم ارتباطشو باهام قطع می کنه .

ارتباطمو باهاش قطع کردم بعد از یه مدت اومد گفت نمی تونم بدونه تو ، منم سعی کردم تنهاش نذارم ،ولی الان دوباره همون حرفارو می زنه ،‌من نمیدونم چی کار کنم ؟ چون واقعا همو دوست داریم .

نمی خوام رابطمون بهم بخوره .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)