سلام بر همگی،

عارضم خدمت شما سروران که اینجانب آقایی هستم 25 ساله، دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مهندسی از یک دانشگاه خوب، هم اکنون در شهر خودم سرباز هستم و ان شاءالله سربازیم تا آخر پاییز تموم میشه. یه شغل خیلی کوچولو موچولو هم دارم که درآمدش دانشجویی به حساب میاد. :)

تعریف از خود نباشه خوشتیپ و قد بلندم هستم :دی

بعد سربازی هم دنبال اپلای و ایشالا دکترا در خارج از کشور هستم یعنی اگه مشکلی پیش نیاد تا سال دیگه میرم خارج. اگرم جور نشد خوب میرم سر کار.

با این اوصاف موندم که پروسه ازدواجو شروع کنم یا نه؟ از نظر مالی خانواده کاملا حمایت میکنن. ولی این یه ساله پیش رو که بیکار و بی پولم بدجوری رو اعصابه! برای شما خانمها حس ناخوشایندی پیش نمیاد که آدمی مثه من میخواد بره خواستگاری؟ اصلا شما دخترا زن همچین آدمی میشید؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)