سلام

من یه دوستی دارم زیاد به حجاب پایبند نیست و یه جورایی به قول خودش دوست داره ازاد باشه ولی به امام علی و امام رضا خیلی ارادت داره و دوستشون داره یعنی میخوام بگم کافر نیست و به بعضی چیزا پایبنده.

حتی چون میدید من حجاب میزنم اونم به حجاب علاقمند شد ولی چند وقت بعدش بیخیالش شد. خلاصه اینکه یه بار داشتیم در مورد ارمیا که تو اکادمی گوگوش بود حرف میزدیم ( اونایی که دیدن اکادمی گوگوشو میدونن منظورم به کی هست.) گفتم من واقعا درکش نمیکنم یعنی چی حجاب میزنه و با نامحرم دست نمیده ولی جلو یه مشت نامحرم اهنگ میخونه این چه فرقه ایی هست اخه؟

گفت کجا قرآن اومده که جلو نامحرم آهنگ بخونی گناهه. منم چون خیلی اطلاعات زیادی نداشتم گفتم من در مورد قران نمیدونم کجاش اومده که زن نباید بخونه فقط میدونم تو دین ما گفته شده با نامحرم حتی با صدایی که لذت داشته باشه برا نامحرم نباید حرف زد .

گفت چطور حضرت محمد قران و با صدا زیباش میخوند طوری که بقیه مردم میومدن پشت در خونش تا صداشو بشنون. اگه قراره به لذت بردنه زنها هم از صدا حضرت محمد لذت میبردن پس چرا برا اونا اشکال نداشت پس برا زن ها هم اشکال نداره اهنگ بخونن و من چون خودم اطلاعات درستی نداشتم ساکت شدم و یه جورایی برا خودمم سوال شده.

حالا از دوستانی که در این رابطه ایه قرانی یا حدیثی میدونن لطفا بگن.. و اینکه واقعا مردها چه احساسی دارن وقتی آهنگ یه خانومو گوش میدن . اصلا این لذت چجور لذتی هست؟. واقعا نمیتونم درکش کنم..


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)