سلام

من مهندس عمرانم ۲۵ ساله ، خدا رو شکر وضعیت زندگیم هم خوبه بساز بفروشم.

مامان من به من یه دختر معرفی کرده که حافظ کل قرآنه و میخوایم با هم ازدواج کنیم اما مشکلی که من دارم اینه که من تو یک فامیل غیر مسلمان بزرگ شدم و خودم با خوانده ام چند سالی میشه مسلمان شدیم  از انجایی که فامیل ما مسلمون نیست بزن و برقص های قاطی زیاد داریم و کلا تو فامیل شادی زندگی می کنیم .

حالا میترسم این دختر خیلی خشک مقدس بشه و اصلا خیلی ببخشید شور حال زندگی زناشویی را نداشته باشد .

از یه طرف هم نمیتونم بخاطر اون نجابتش و اینکه باعث میشه سطح زندگی معنوییم بالا ببره بگذرم .



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)