سجاد 75:

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام دوستان

من خیلی به ندرت پست میزارم ولی میخواستم یه صحبتی با برخی (نه همه) پسرای هم سن و سال خودم و حتی شاید مردای مجرد بزرگتر ازخودم داشته باشم:

قبلش بگم که خودم قبول دارم که سنم هنوز کمه و خیلی بی تجربه ام و اصلا در مقامی نیستم که بخوام کسی رو نصیحت کنم پس این حرفام رو بیشتر به صورت یه پیشنهاد قبول کنید. درضمن من اصلا اصلا مذهبی نیستم ... ازخیلی از مسائل دینی سر در نمیارم ... خیلی هم اهل تفریح و موسیقی و سرگرمی ام ... پس فکر نکید دارید حرفای یه -- بقول امروزی ها--  بچه مثبت رو میشنوید:

1) عشق قبل ازدواج عشق حقیقیه؟

ببنید داداشا (یا حتی شاید خواهرای) گلم همه شما یه روزی ... دیر یا زود ازدواج میکنید شکی توش نیست ، من بهتون قول میدم اگه ... اگه ازدواجتون سنتی باشه حتما همسرتون  به اذن خدا عاشق سینه چاکتون میشه و اصلا هم قیافتون براش مهم نیست. هیشکی ندونه من  میدونم که اگه بفهمید یه دختری عاشقتونه چه حالی میشید! باور کنید محقق میشه ... اگه!!!! اگه اجازه بدید خدا براتون پیدا کنه ... و خودتون نرید دنبالش. (البته نه این که خواستگاری هم نرید خخخخخ) خوب میدونم که با خودتون میگید: ای بابا چه طور میشه کسی رو که ... اگه به هفتاد قلم هم آرایش میکرد من نگاش هم نمیکردم ... حالا عاشقش بشم ...

میشید!!! هم شما میشید هم اون ... طوری که نتونید 5 دقیقه بدون همدیگه نفس بکشید!!!!

حالا حرف منو قبول ندارید ... حرف خدا رو که قبول دارید که تو قران میگه (ما - به کلمه ما توجه کنید - مودت و رحمت را در قلبتان قرار میدهیم)

یه استدلال دیگه: عشق چیه؟ کالا هستش یا یه نعمت الهی؟؟ (99 درصدتون میگید نعمته!) خوب حالا نعمت چیه؟ اگه نمیدونید من میگم: نعمت یه چیزیه!!! که خدا خودش شخصاً به بندگانش بدون چشم داشت میده ... پدر مادر نعمت اند ولی خودتون پدر مادرتون رو پیدا میکنید؟ سلامتی نعمته ولی عایا به اراده خودتون مریض میشید؟

اگه به خدا اعتماد داشته باشید خودش بهترینا رو نصیبتون میکنه! شــَــَــَــَــَــَــَــَـــک نکنید.

2) چرا یا دوس دختر دارید یا تو خیابون چش چرونی میکنید؟

چیزایی رو که نوشتم بخونید اگه قانع نشدید برید اصلا چش چرونی و دختر بازی که هیچ وسط خیابون زنا کنید گناهش گردن من...خخخخ

ببینید ... چشماتون رو ببندید فرض کنید با یه کسی ازدواج کردید و واقعا دوسش دارید چطور میتونید بهش دروغ بگید ... چه طور میتونید:

به کسی که از جونش حاضره براتون بگذره...

به کسی که اونقدر لطیفه که اگه بدی بهتون بکنه تا نیاد و ازتون عذرخواهی نکنه بغض گلوشو ول نمیکنه...

به کسی که تحمل یه مریضی ساده رو هم نداره ولی حاضره به خاطرتون به جنگ دنیا بره...

به کسی که وقتی سر کارید و دلش براتون تنگ میشه میره عطر لباس هاتون رو بو میکنه...

به کسی که اگه شبا سرش رو رو سینه اتون نزاره و صدا قلبتون رو نشنوه خوابش نمیبره...

به کسی که تنها کسش در برابر هر کس و ناکسی شمایید...

به کسی که همه هنرش رو تو خونه به آب میریزه تا وقتی می بینیدش یه تشکر از زبونتون بشنوه...

به کسی که وقتی دو تا دستای ظریفش رو تو دستاتون میگیرید قلبش از شدت تپش می زنه بیرون...

به کسی که میاد سرش رو میزاره رو زانو هاتون فقط برا اینه که با انگشتاتون موهاشو ناز کنید ...

به کسی که کسی رو جز شما نداره که براش ناز کنه...

به کسی که تنها خریدار نازش شمایید...

به کسی که وقتی در آغوشش میگیرید نمیییییی تووووونه به چیزی جز عشق شما فکر کنه...

همون کسی که خودشو از گل پاک تر نگه داشته تا برا شوهرش عشق اول باشه... چه طور میتونید دروغ بگید...

چه طور وقتی این فرشته کوچولو! رو بغلش میکنید میتونید مو هاشو کنار بزنید و در گوشش زمزمه کنید که تنها کس زندگیمی ولی قبلش با ده نفر دیگه بودید؟

حالا یه چیز بسیار بسیار فجیع تر از اون:

آیا اصلا براتون قابل تحمل هست که 4 تا مرد یا پسر پست!!! این شاخه گل زندگیتون رو (حتی با چادر) با اون چشمای مریضشون پر پر کنن؟

برادرای گلم داداشای عزیزم ... شما به هیچ وجه نمیتونید جلوی این جماعت بایستید!!! فقط خدای قادر و توانا میتونه ... که اونم پاداش کساییه که خودشون ... تو جوونی ... تو این سن وسالی که هستید این کار رو انجام میدن ... پاداشی بهتر از این؟

اصلا همین کار در همون لحظه پاداش داره چه برسه به آینده.

اصلا تو این زمینه با خدا معامله کنید ... خودتون رو مثل دخترا لوس کنید ... سر خدا منت هم بزارید هیچ اشکالی هم نداره خخخخخ

مثلا وقتی تو یه خیابونید یا تو مغازه یه کسی از روبرو میاد ... زمین رو نگاه کنید و رد بشید بعدشم به خدا بگید:

((دیدی؟ دیدی چکار کردم؟ هیچ کس دیگه ای هم نبود که مثلا ریا کاری بشه ... فقط خودت بودی ... خودم ... و اون دختره یا زنه ... میتونستم نگاه کنم و لذت ببرم ولی فقط به خاطر تو این کار رو کردم!))

باور کنید من خودم چشیدم ... آنچنان لذتی داره که نمیشه با 100 تا ا اون نگاه ها عوضش کرد!!!

خواهرا و آبجی های نازنینم شما هم یه خورده مراعات کنید. (البته میدونم که اکثر پسرا و دخترا پاکن) نمی گم با چادر و برقع برید بیرون ولی لااقل قبل از رفتن یه لحظه جولو آینه بایستید و یه نگاه به قد و قواره تون بندازید اگه فکر میکنید هر جایی تون که تو چشه تصحیحش کنید.........

بیاین دختر و پسر همه با هم دست به دست هم بدیم و این اوضاع خیابون ها رو مخصوصا تو کلان شهر ها درستش که نه ... بهترش کنیم ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)